Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик на таблото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчик на таблото

    Здравйте.Предварително се извинявам,ако повтарям темата,но не можах да намеря никъде информация.Интересува ме за какво служи този датчик на таблото зад централните въздухоотводи на Алфа Ромео ГТ?Благодаря предварително.
    Attached Files
    Alfa Romeo Gt 1,9 JTDm-ex,Alfa Romeo 145 1,4 TS,Alfa Romeo 159 1,9 Jtdm 150 hp.

  • #2
    Първоначално публикувано от Fiat_power_16v Покажи съобщение
    Здравйте.Предварително се извинявам,ако повтарям темата,но не можах да намеря никъде информация.Интересува ме за какво служи този датчик на таблото зад централните въздухоотводи на Алфа Ромео ГТ?Благодаря предварително.
    При АР 166 това е радиационния датчик, който отчита, колко силно "пече слънцето". Показанията му служат на управлението на климатика.

    Предполагам, че става въпрос за същото.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Много благодаря за информацията.
      Alfa Romeo Gt 1,9 JTDm-ex,Alfa Romeo 145 1,4 TS,Alfa Romeo 159 1,9 Jtdm 150 hp.

      Comment


      • #4
        При всички Алфи е така, той се води двоен, ама и до ден днешен някакси не съм му усетил влиянието

        Comment


        • #5
          Нали управлението на климата взима инфо от датчика на огледалото.....пък тоя да се води двоен....съвсем зациклих.
          Стана ми просто интересно,съвместима им ли е работата....или работят някък поотделно?
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Нали управлението на климата взима инфо от датчика на огледалото.....пък тоя да се води двоен....съвсем зациклих.
            Стана ми просто интересно,съвместима им ли е работата....или работят някък поотделно?
            Освен от датчика за външна температура, управлението на климатика получава информация от:

            - радиационния сензор
            - сензорът за вътрешната температура
            - два горни сензора на вече смесения входящ поток
            - два долни сензора на вече смесения входящ поток
            - сензори за обледеняване на изпарителя и за замърсяване на входящия поток (ако колата е оборудвана с такива)
            - от боди компютъра за обороти на мотора и скорост на движение на колата.

            Накратко - управляващият алгоритъм е доста по-сложен от едното мерене на външната температура.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Освен от датчика за външна температура, управлението на климатика получава информация от:

              - радиационния сензор
              - сензорът за вътрешната температура
              - два горни сензора на вече смесения входящ поток
              - два долни сензора на вече смесения входящ поток
              - сензори за обледеняване на изпарителя и за замърсяване на входящия поток (ако колата е оборудвана с такива)
              - от боди компютъра за обороти на мотора и скорост на движение на колата.

              Накратко - управляващият алгоритъм е доста по-сложен от едното мерене на външната температура.
              Да ,знам че е бъкано със сензори и прочие в купето.Не съм си задал въпроса правилно.По-скоро ми е любопитно за радиационния,какво му е ролята,при положение че има толкова други за "положението " в купето.Ей така чисто информативно се интересувам.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                Да ,знам че е бъкано със сензори и прочие в купето.Не съм си задал въпроса правилно.По-скоро ми е любопитно за радиационния,какво му е ролята,при положение че има толкова други за "положението " в купето.Ей така чисто информативно се интересувам.
                Радиационният сензор позволява да се получи най-ранната информация затова, че се очаква вътрешната температура да се повиши. Така климатикът реагира още при наличието на силно слънце, далеч преди от това да се е повишила вътрешната температура. Т.е - нещо като да се получи "реакция с предсказване".


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Радиационният сензор позволява да се получи най-ранната информация затова, че се очаква вътрешната температура да се повиши. Така климатикът реагира още при наличието на силно слънце, далеч преди от това да се е повишила вътрешната температура. Т.е - нещо като да се получи "реакция с предсказване".
                  Ахаа...ясно.Е тва ми беше Благодаря.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    За климатрониците схващам каква му е логиката да го има, там все пак се настройва точно определена темепартура, но на обикновен климатик същата работа ли върши? Ше промени ли температурата, без ръчно да си променил позицията на врътката? Или просто се слага на всички модели, независимо от вида охлаждане, за да използват просто един вид табло за всички модели?
                    '05 Alfa 147 1.9JTD 115hp

                    Comment


                    • #11
                      "Прозорчето" си го има при всички, при климатиците може изобщо да няма датчик под него.


                      Comment

                      Working...
                      X